Programe de Gestiune, Vanzare si Facturare
Distribuitor autorizat – Facturis
Intocmire Documente
- Generare Factura
- Factura Externa Tradusa
- Factura cu Chitanta
- Chitanta
- Factura Proforma
- Document de Insotire a Marfii
- Bon Fiscal de la Casa de Marcat (Din Sectiunea de Introducere a Facturilor)
- Bon Fiscal – Interfata Rapida de Vanzare (Introducere – Bon Fiscal)
- Registrul de Casa
- Deviz
- Oferta
- Dispozitie de Plata / Incasare
Rapoarte
- Registrul Facturilor/Proformelor/Documentelor de Insotire/Bon Fiscal
- Registrul Chitantelor
- Fisa Client
- Fisa Furnizor
- Vanzari Produse
- Jurnal Vanzari
- Grafice (2D-3D)
- Configurare si Vizualizare Rapoarte Personalizate
Salvare
- Salvare Factura/Proforma in PDF
- Salvare Document de Insotire in PDF
- Salvare Chitanta in PDF
- Salvare Orice Raport in EXCEL
Nomenclatoare
- Lista de Clienti
- Produse
- Import Produse/Clienti din Fisiere Text
- Curs Valutar / Diverse Valute
- Actualizare Automata a Cursului Valutar din Internet
Gestiune/Evidenta Stocuri
- Nota de Intrare Receptie (NIR)
- Tiparire Diverse Modele de NIR
- Bon de Consum/Transfer
- Transfer intre Gestiuni
- Raport de Productie
- Fisa de Magazie
- Stocul la o Anumita Data
- Balanta Stocuri
- Inventar – Introducere Diferente de Inventar in Stoc + Proces Verbal
- Retetar
- Evidenta Furnizori
- Registrul de Gestiune Zilnica
- Proces Verbal de Modificare a Pretului
- Tiparire Etichete cu Coduri de Bare (Automat Pe Baza NIR)
- Selectie Produse pe Baza Codului de Bare
Alte Optiuni
- Facturare Multipla
- Trimite Factura prin Email Clientului
- Trimite Notificare de Plata prin Email pentru Facturile Scadente
- Salvare Document Atasat de Factura – Garantie, etc.
- Tiparire Factura pe Tipizat
Coduri de Bare
- Tiparire Cod de Bare pe Factura
- Tiparire Etichete Autocolante cu Coduri de Bare
- Selectie Produse pe Baza Codului de Bare
Functionalitate Program
- Introducere Cod Fiscal al Clientului cu Cautare Automata a Altora (Nume, Judet si Adresa)
- Acces in Program prin Parola
- Salvare Backup
- Utilizare Program pe Mai Multe Calculatoare in Retea cu o Singura Licenta
- Vizualizare Activitate/Loguri Utilizatori Program
Distribuitor autorizat ForIT – Forms MAGAZIN
ForIT – Forms Magazin este o solutie integrata pentru administrarea stocurilor si gestionarea vanzarilor in magazine alimentare, magazine generale, magazine de imbracaminte, magazine de incaltaminte (sport), fast-food-uri, pizzerii, restaurante, patiserii, cofetarii, cantine si altele.
Administrare
ForIT – Forms Magazin permite crearea tuturor documentelor necesare pentru gestionarea cu amanuntul si en-gros:
factura, factura preliminara; bon fiscal, chitanta, dispozitie de casier; ordin de plata; aviz, nota de primire, bon de consum, bon de transfer; proces verbal de modificare pret, proces verbal de deteriorare, proces verbal/lista de inventariere; raport de administrare, fisa de depozit; registrul de casa; recalculare.
Interfata de Vanzare
Aplicatia permite integrarea cu casele de marcat, cantare electronice (cu coduri de bare) si cititoare de coduri de bare. De asemenea, programul faciliteaza generarea si tiparirea etichetelor cu coduri de bare.
Modulul de vanzare (POS) are o interfata intuitiva optimizata pentru monitoare tactil, dar poate fi folosit si cu tastatura si mouse.
Interfata de vanzare (POS) ofera urmatoarele functionalitati:
adaugare produse din catalogul de produse, anulare produse; acordare reducere; diverse metode de plata: cash, vouchere si card (lista voucherelor este configurabila); tiparire comanda (restaurant, fast-food, pizzerie); tiparire chitanta (restaurant, fast-food, pizzerie); emitere bon fiscal; emitere factura pe baza bonului fiscal; rapoarte detaliate: vanzari produse, bonuri fiscale emise, produse anulate, bonuri anulate; rapoarte/vanzator (sau ospatar).
Nomenclator Produse
Produsele sunt definite automat in timpul crearii documentelor. De asemenea, produsele pot fi importate din baze de date externe. Nomenclatorul produselor poate fi sortat si filtrat dupa orice informatie stocata in profilul produsului.
Crearea Documentelor
Datorita interfeței prietenoase si intuitive, documentele se creeaza cu usurinta. Datele introduse sunt salvate automat si se completeaza ulterior. Programul permite predefinirea valorilor pentru fiecare tip de document. Seriile si numerele de inregistrare se pot configura si se pot asocia cu fiecare tip de document in parte.
Programul ofera facilitati de cautare avansata dupa fiecare camp al fiecarui tip de document.
In plus fata de facilitatile de previzualizare si tiparire, documentele create pot fi exportate in format PDF si pot fi trimise prin e-mail ca atasament.
Securitatea Datelor si a Operațiilor Efectuate
Pentru fiecare utilizator, programul permite configurarea functiilor pe care acesta le poate utiliza. De asemenea, aplicatia memoreaza toate operatiile efectuate de fiecare utilizator.
Aplicatia ofera facilitati de salvare si restaurare a bazelor de date.
Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.
AconiTech – Programe de Gestiune, Vanzare si Facturare in Pitesti – Arges – si in toate judetele tarii.